Start! 


     În sfârșit am început treburile în grădină!!! Am tăiat salcia japoneză, pentru că erau mugurii într- un stadiu destul de avansat. Sper să nu mă fi grăbit, dar parcă nici așa dezlânată nu o mai puteam lăsa. Oricum, așa învăț. Am dezvelit trandafirul.pe trunchi, deși nu dă semne de viață. Cred că l-am pierdut. A fost o iarnă foarte geroasă. Nu- i nimic, nici nu îmi mai cumpăr, îl voi înlocui cu un arbust, e al doilea pe care îl pierd. 
   Mulți dintre bulbii plantați încep să dea semne de viață. 
În casă am pus la treabă semințele de Lobelia, curgătoare și pitice. 

Curmalului proaspăt achiziționat i-am găsit o casă nouă și cochetă. 

Comentarii

  1. E devreme pentru dezvelirea trandafirilor. Daca e pe trunchi (port-altoi) important este sa fie bine invelit la locul de altoire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la portaltoi l am lasat invelit. Ideea e ca il infofolisem bine, din cap pana in picioare, cu frunze,cu tot tacamul.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu