Sfârșit de an!


    Poate datorita ninsorii atât de frumoase din ultimele zile, mi-a venit ideea unei retrospective mai atente, mai minuțioase. Așadar, 2019 a fost un an bun pentru gradina mea, categoric. A fost ploios, capricios,dar spre final am.constatat că a fost in regula.
L-am.numit Anul Fuchsia, pentru că exemplarele mele au stat mereu înflorite, au crescut, le-a mers bine. Nici măcar o musculița alba nu mi-a dat emoții pentru că prima parte a verii a fost răcoroasă exact pe placul clopoțeilor.
Dacă e vorba de legume, la rosii am înregistrat record,mai ales că nici cele aflate sub cerul liber nu s-au prezentat deloc rău. De roșiile din solar ne-am.bucurat până la începutul lui noiembrie. Asta pentru că a fost o toamna lunga, călduroasă.
Am avut o producție frumoasa de ardei in camp, ceea ce este destul de greu la mine din cauza climei.
    În privința florilor, pot spune că mi-am.imbogatit  considerabil colecția de suculente, dar am rămas în urmă.cu cactușii. Nu face nimic, recuperăm! 😂
Petuniile m-au incantat cu florile lor negre și galbene până la 1 Decembrie, deci alt record.
Am avut bucuria de a vedea cum cresc puișori de Araucana, Marans și Wyandotte.
In toamna a ajuns in curtea noastra o pisică . Aici a și ramas. 😂
Un an cât mai bun!

Comentarii