Jurnal



  

   Este 20 februarie. 2020.

        Sunt cateva zile de cand inspectez gradina. O parte din ghiocei s-au deschis deja, mai exact aceia pe care i-am asezat intr-un loc ferit al gradinii. Vad ca le-a placut si ca ma rasplatesc mereu cu flori timpurii, asa ca nu pot decat sa ma bucur. 
Doi dintre cei trei caprifoi ai mei au frunze deja si cred ca in acest an ii voi ajusta cat de cat pentru ca prea s-au intins peste tot. Stiu ca trebuie tunsi, dar nu m-am apucat pana acum pentru ca erau destul de mici. Crocusii sunt mari, irisii la fel si se vede ca temperaturile ridicate din ultima vreme i-a pacalit pe toti. Stiu si imi imaginez ca iarna nu a plecat de tot, sta pitita pe dupa vreun munte si asteapta momentul potrivit pentru a ne surprinde. Stie sa vina exact cand ne este lumea mai draga, nu ar fi prima data cand ar face asa. 

In casa toate sunt bune. Ardeii iuti repicati cresc de capul lor, iar semintele semanate pe 18 februarie stau cuminti. Unele muscate chiar au scos capul din pamant, dovada ca am nimerit niste seminte tare bune. In solar este rece inca, monitorizez temperatura, dar inc anu am sanse sa mut curand ardeii. De  dimineata au fost minus 3,5 grade.     






Comentarii