Jurnal





1 martie 2020
               Astăzi am avut 6 grade, mai cald decât in zilele trecute, e drept. De la ultima postare, a nins si a fost destul de rece. Nu am mai putut scoate rasadurile de ardei iute in solar, aşa că au crescut foarte puţin în condiţiile pe care le am în casă.  Sunt însă răsaduri frumoase, sănătoase. 
O serie de crocuşi sunt în în plină floare, iar ghioceii s-au deschis toţi. În grădina cu legume au apărut loboda, usturoiul de frunze, precum şi celălalt usturoi. Apropo, cel din urmă este usturoiul plantat în primăvara trecută. Câteva fire au rămas în pământ peste iarnă şi acum au frunze mărişoare. M-a luat prin surprindere, mai ales că şi uitasem de el. Imediat cum se usucă pământul cât de puţin, îi pun îngrăşământ şi îl curăţ de buruieni. 
La interior am mai semănat o serie de ardei iuţi, datură şi Cobea. Ardeii iuţi sunt mari deja, celelalte încă se lasă aşteptate. Apropo de aşteptare, am 9 ouă de gâscă la incubator- emoţii şi speranţe...
Vreau neapărat să aud câte un ga-ga în curtea mea în 2020.

Comentarii